Мотоснаряжение
Мотоекіпіровка: правильний підбір позбавить від травм
Згідно зі статистикою, травми в своїй кар'єрі отримували 95% мотогонщиків. Однак чи потрібно відмовляти собі в задоволенні промчати на «залізному коні» через ризик впасти? Тим більше, що сучасні технології дозволяють надійно захистити навіть любителя не гірше спортсмена-професіонала.
Що потрібно знати про мотоекіпіровці, щоб максимально убезпечити себе від травм і на гоночній трасі, і на звичайній дорозі? І не просто убезпечити, але і отримувати справжню насолоду! Адже правильно підібрана екіпіровка захищає гонщика також від погодних умов, що робить поїздку по-справжньому комфортною.
Як вибрати і купити екіпіровку для мотоспорту
Спершу розберемося, що собою являє мотоекіпіровка, без якої ніяк не обійтися, якщо ви вирішили присвятити себе мотоспорту або просто покататися в своє задоволення.
Шолом для мотоцикліста
У Правилах дорожнього руху України цей аксесуар обов'язковий навіть для скутеристів, що ж говорити про мотоциклістів! Розрізняють такі типи мотоциклетних шоломів:
Інтеграл, або «фул-фейс» - монолітний шолом, що закриває всю голову мотоцикліста. Шолом з максимальним ступенем захисту, але з дещо зменшеними кутом огляду і вентиляцією.
Модуляр - видозмінений інтеграл. Відмінність від першого типу - піднімається вітрозахисний екран. Що робить його більш важким, а ціну - максимальної в порівнянні з іншими типами мотошоломів.
Кросовий - з посиленим «підборіддям» і довгим козирком, що захищає спортсмена від грудок бруду, що падають від йдуть попереду мотоциклів.
Відкритий - без підборіддя дуги і захисного екрана. Дуже легкий і вентильований, ідеальний для скутеристів.
Каска - в порівнянні з попередніми типами найбільш легкий і найменш захищає. Зате дуже популярний у байкерів.
мотоциклетні рукавички
Захищають руки спортсмена не тільки при падінні. Зрозуміло, можна купити б / у рукавички на розпродажі, проте радимо вам придбати якісний виріб від перевіреного виробника. Адже правильно підібрані Мотоперчатки «гасять» безперервну вібрацію, неминучу при їзді навіть по шосе. Крім того, підсилюють зчеплення долонь мотоцикліста з ручками управління. Ну і, зрозуміло, служать захистом від зовнішнього середовища - вітру, холоду, вологи, різних предметів (від камінців до комах).
Комбінезон
Існує безліч модифікацій цих елементів екіпіровки. Але головне - всі вони забезпечені спеціальними армуючими вставками з полімерів, покликаних захистити тіло спортсмена при падінні. В першу чергу це лікті, коліна і плечі. Як правило, найкращі моделі виготовляються з волової шкіри. Типів комбінезонів всього два:
Цілісні. Без них неможливо уявити професійного мотогонщика. Відрізняються кращим захистом.
Роздільні. Являють собою куртку і штани. Зрозуміло, одягатися в такий тип легше, ніж в комбінезон, та й можна комбінувати при наявності хоча б двох комплектів. А їх і повинно бути мінімум два - літній і зимовий варіанти (те ж саме відноситься і до цільним комбінезонів). Зимовий повинен бути великих розмірів, оскільки має на увазі термобілизна або інший спосіб утеплитися.
Взуття для мотоцикліста
Мотоботи відрізняються по висоті халяви і за типом застосування. Посилено зовнішніми накладками - алюмінієвими або пластиковими. Як і будь-яке взуття, такий товар повинен максимально зручно сидіти на нозі.
Кросові-позашляхові - високі, призначені для професійних гонщиків і їзди по пересіченій місцевості
Спортивні - придатні на треку і їзди по шосе, оскільки у них збільшена стирання об асфальт.
Туристичні - використовуються при поїздці на далекі відстані.
Наколінники і налокітники
Незважаючи на те, що захист колін і ліктів передбачена в комбінезоні, існують і спеціальні «зовнішні» елементи. Як правило, виготовляються з надміцного пластику. Чи не обмежують рухів суглобів мотоцикліста.
Мотоциклетний захист спини
Передбачена в куртці або комбінезоні, але існують і спеціальні потужні корсети або жилети з посиленими вставками - т.зв. «Черепахи». Наш інтернет-магазин мотоекіпіровки пропонує різні види «черепах», а також окремий варіант - захисні пояси.
Захист шиї для мотоцикліста
Найнепомітніший зовні елемент, але від цього не менш важливий. Стабілізатор, що оберігає шийні хребці при ривках голови в бік або вперед-назад при гальмуванні. Крім того, запобігає травми ключиці від шолома при падінні (за деякими даними, пошкодження ключиці - найбільш поширена травма мотоциклістів). Замовити такий девайс, невідомий ще двадцять років назад - не гонка за модою, а необхідність при нинішніх швидкостях.
Помочь найти?
Если вы не нашли то, что искали, воспользуйтесь поиском по магазину
Последние